چاپ لیبل پشت چسب دار

چاپ لیبل پشت چسب دار، یکی از نیاز های اساسی کسب و کار و بیزینس شما به شمار می آید. چرا که امروزه کم تر محصولی دیده می شود که لیبل و یا بر چسب نداشته باشد.

در صورتی که تصمیم دارید برای برند و محصول خود، بر چسب تهیه کنید، باید ابتدا اطلاعاتی در مورد انواع آن ها داشت باشید.

همین طور باید بدانید که باید طرح و مدل متناسب با محصول خود را انتخاب کنید. در واقع باید معیار هایی اساسی را در زمان طراحی و چاپ لیبل در نظر بگیرید.

در ادامه بهاران چاپ کلیه نکات و موارد ضروری را به شما خواهد گفت.

نکاتی که در طراحی و چاپ لیبل پشت چسب دار باید رعایت کنید:

حتما ابعاد‌ و قالب لیبل را بر اساس سایز و ابعاد محصولی که دارید انتخاب کنید. نباید ابعاد لیبل خیلی بزرگ تر و یا خیلی کوجک تر از محصول شما باشد.‌ در این‌ صورت جذابیت بصری خود را از دست می دهد.

کاغذی که تصمیم دارید طرح خود را بر روی آن چاپ کنید را حتما تست کنید. باید کیفیت و چسبندگی مناسب را برای محصول شما داشته باشد.

نوع روکش مورد نظر خود را جهت روکش کردن لیبل ها از پیش مشخص کنید. توجه کنید که اگر محصول شما مواد شوینده است، باید به سراغ روکش های ضد آب بروید.

به طراحی لیبل خود توجه کنید. نباید دارای غلط املایی باشد و یا از نماد و نشانه هایی استفاده کرده باشد که با محصول شما هماهنگ نیست.

 

بر روی چه محصولاتی می توانیم از لیبل پشت چسب دار استفاده کنیم؟

شما می توانید از لیبل پشت چسب دار برای محصولاتی اعم از انواع بطری ها، ظروف پلاستیکی و فلزی، محصولات و تجهیزات آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی، انواع و اقسام شوینده ها، بر چسبب ها و لیبل های تبلیغاتی و …. استفاده نمایید.

چاپ لیبل پشت چسب دار
موارد استفاده از چاپ لیبل پشت چسب دار

چاپ لیبل پشت چسب دار در چه اشکالی صورت می پذیرد؟

جالب است بدانید که لیبل های پشت چسب دار از هر شکل و سایزی اعم از دایره، بیضی، مستطیل، مربع، مثلث و … که شما و محصول شما به آن نیاز داشته باشید چاپ می شوند.

جنس لیبل های پشت چسب دار چیست؟

جنس های مختلفی برای چاب این نوع از بر چسب ها در نظر گرفته شده است. شما می توانید جنس های کاغذی، پی وی سی، شیشه ای، خرد شونده، شبرنگی، متال (مات یا برق) را از بهاران چاپ بخواهید.

از چه نوع و جنس روکشی برای چاپ این بر چسب ها استفاده می شود؟

معمولا برای چاب بر چسب های محصولات یا همان لیبل هاف از روکش های سلفون مات، سلفون براق، مات، یو وی، استفاده می شود. در نظر بگیرید که در زمان چاپ، شما باید متناسب ترین نوع آن ها را با محصول خود انتخاب کنید.

از چه خدمات برشی می توان برای لیبل های پشت چسب دار استفاده نمود؟

معمولا خدمات برشی که برای این نوع از لیبل ها در نظر گرفته شده است، نیم تیغ، دایکات و برش می باشد.

لازم به ذکر است که شما می توانید لیبل های پشت چسب دار را با خدماتی ویژه مانند طلا کوب، نقره کوب و قالب خاص، از متخصصین چاپ بهاران بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button