رول ليبل پشت چسب دار

رول ليبل پشت چسب دار همان لیبل‌ است که روی انواع کالا نصب می‌شوند و شما با خواندن این لیبل‌ها اطلاعات کاملی از محصولی که خریداری نموده‌اید به دست می‌آورید.

رول ليبل پشت چسب دار

تمام شرکت‌های تولیدی و صنایع برای بسته بندی محصولات خود از طراحی مشخصی استفاده می‌کنند و طرح‌های مدنظر خود را بر روی انواع رول لیبل پشت چسب دار چاپ نموده و روی محصولات خود می‌چسبانند.

رول ليبل پشت چسب دار
رول ليبل پشت چسب دار

 

دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار

دستگاه‌های چاپ لیبل پشت چسب دار به عنوان تجهیزات ویژه‌ای برای چاپ برچسب‌های پشت چسب دار در اندازه‌ها، شکل‌ها، و طرح‌های مختلف بکار می‌روند. این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌ها و روش‌های متنوعی برای چاپ لیبل‌ها استفاده می‌کنند و به صنایع مختلف از جمله بسته‌بندی، تبلیغات، صنایع غذایی، الکترونیک، پزشکی، و غیره خدمت می‌کنند.

دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار
دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار

در زیر، نمونه‌ای از دستگاه‌های چاپ لیبل پشت چسب دار و تکنولوژی‌های مرتبط با آن‌ها را معرفی می‌کنم:

1. **چاپگرهای لیبل پشت چسب دار (Label Printers)**: این دستگاه‌ها به طور خاص برای چاپ لیبل‌های پشت چسب دار سفارشی طراحی شده‌اند. آنها معمولاً از تکنولوژی چاپ حرارتی مستقیم (Direct Thermal) یا حرارتی انتقالی (Thermal Transfer) استفاده می‌کنند. چاپگرهای لیبل پشت چسب دار به خصوص در اپلیکیشن‌های کم حجم و محیط‌های کاری کوچک به کار می‌روند.

2. **چاپگرهای صنعتی (Industrial Label Printers)**: این دستگاه‌ها برای تولید حجم بالایی از لیبل‌های پشت چسب دار و استفاده در محیط‌های صنعتی طراحی شده‌اند. آنها معمولاً از تکنولوژی چاپ حرارتی انتقالی استفاده می‌کنند و دارای ویژگی‌هایی مانند سرعت بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت هستند.

3. **دستگاه‌های افست (Offset Printers)**: برای تولید لیبل‌های پشت چسب دار با کیفیت بالا و در تیراژهای بزرگ، دستگاه‌های افست به کار می‌روند. این دستگاه‌ها از چاپ افست برای ایجاد چاپ دقیق و با کیفیت استفاده می‌کنند.

4. **دستگاه‌های چاپ دیجیتال (Digital Printers)**: دستگاه‌های چاپ دیجیتال برای چاپ لیبل‌های پشت چسب دار با تنوع بالا و تغییرات سریع مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها بدون نیاز به صفحه‌های چاپی می‌توانند چاپ سریع و سفارشی انجام دهند.

5. **دستگاه‌های فلکسوگرافی (Flexographic Printers)**: این دستگاه‌ها برای تولید لیبل‌های پشت چسب دار در تیراژهای بزرگ و تولید به صورت مداوم استفاده می‌شوند. فلکسوگرافی از غلظت‌های پایین مربوط به چاپ روی سطوح مختلف پشت چسب دار بهره می‌برد.

6. **ماشین‌آلات برش و شکل‌دهی (Die-Cutting Machines)**: برای برش و شکل‌دهی لیبل‌های پشت چسب دار به اندازه و شکل مورد نیاز، ماشین‌آلات برش و شکل‌دهی به کار می‌روند.

7. **دستگاه‌های اتوماتیک برچسب‌زنی (Label Applicators)**: این دستگاه‌ها برای اتصال و چسباندن لیبل‌های پشت چسب دار به محصولات و بسته‌بندی‌ها به صورت اتوماتیک استفاده می‌شوند.

هر دستگاه چاپ لیبل پشت

چسب دار و تکنولوژی مرتبط با آن دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود است. انتخاب مناسب‌ترین دستگاه بسته به نیازها و تیراژ کاری شما و نوع لیبل‌هایی که قصد چاپ آنها را دارید، می‌تواند تاثیر مهمی بر کیفیت و کارایی چاپ داشته باشد.

انواع رول لیبل پشت چسب دار در بازار کدامند؟

انواع لیبل‌هایی که تولید می‌شوند هم به صورت رول و هم به صورت شیت تولید می‌شود.

از انواع دیگر رول لیبل پشت چسب دار می‌توان موارد زیر را نام برد.

  1. رول لیبل پشت چسب دار کاغذی
  2. رول لیبل پشت چسب دار ژله‌ای
  3. رول لیبل پشت چسب دار شیشه‌ای
  4. رول لیبل پشت چسب دار متالایز
  5. رول لیبل پشت چسب دار پلی کربنات
  6. رول لیبل پشت چسب دار گچی
  7. رول لیبل پشت چسب دار پی‌وی‌سی

لیبل پشت چسب دار پی وی سی صدفی چیست؟

ماده‌ی اولیه لیبل پشت چسب دار پی‌وی‌سی صدفی پلی پروپلین یا همان پلاستیک است.لیبل صدفی دارای سطحی صاف و صیقلی است.لیبل‌های صدفی نسبت به عوامل محیطی سازگاری بهتری از خود نشان می‌دهد. رول ليبل پشت چسب دار این عوامل را می‌توان رطوبت، سرما و حرارت دانست.

رول کاغذ پشت چسبدار

لیبل کاغذی یا رول کاغذ پشت چسبدار از مواد مصرف دستگاه لیبل پرینتر که از آن برای چاپ بارکد و محتوا بر روی لیبل کاغذی استفاده می شود به همین دلیل به آن لیبل بارکد می گویند، رول ليبل پشت چسب دار از آنجایی که سطح این برچسب از جنس کاغذ و پشت آن به چسب آغشته شده به نام کاغذ پشت چسبدار هم مشهور شده است.

تقیسیم بندی لیبل کاغذی بر چه اساس است

  1. سایز لیبل
  2. تعداد ردیف های رول
  3. تعداد برچسب های چیده شده در هر رول
  4. جنس مات و گلاسه

چاپ لیبل کاغذی به چه صورت انجام می شود؟

چاپ مورد نیاز لیبل کاغذی، مکانیسم چاپ حرارت غیر مستقیم و استفاده از ریبون است، در این نوع چاپ دستگاه لیبل زن با انتقال حرارت به ریبون و کاغذ چاپ پر رنگ با با کیفیتی را درج می نماید، رول ليبل پشت چسب دار ریبون های سازگار رول برچسب کاغذی ریبون وکس و وکس رزین هستند

لیبل کاغذی در چه جاهایی بیشترین استفاده را دارد؟

استفاده از کاغذ چسبدار رولی در فروشگاه، اداره پست، انبار پیشنهاد می شود رول ليبل پشت چسب دار ، هنگام سفارش این لیبل توجه کنید که این لیبل در برابر حرارت و رطوبت مقامت نسبتا کمی دارد پس برای شرایط آب و هوایی سخت پیشنهاد نمی شود و مناسب محیط های مسقف است.

سایز های معروف رول لیبل تک ردیف

  • 50 × 55 میلی متر
  • 60 × 40 میلی متر
  • 50 × 80 میلی متر
  • 100 × 40 میلی متر
  • 25 × 35 میلی متر
  • 100 × 150 میلی متر
  • 100 × 100 میلی متر

چینش رول لیبل کاغذی ه چه صورت است

رول های برچسب کاغذی به صورت تک ردیف، دو ریف، سه ردیف و غیره چیده می شود، رول ليبل پشت چسب دار از آنجایی که ماکزیمم عرض خروجی دستگاه اکثر لیبل پرینتر ها 110 میلی متر است عرض لیبل ها هم بیشتر از 10 سانت تجاوز نمی کند.

سایز های معروف رول کاغذ پشت چسبدار سه ردیف

  • 15 × 34 میلی متر
  • 21 × 31 میلی متر
  • 25 × 35 میلی متر
  • 10 × 30 میلی متر

سایز های معروف رول کاغذ پشت چسبدار دو ردیف

  • 20 × 40 میلی متر
  • 25 × 50 میلی متر
  • 30 × 45 میلی متر
  • 34 × 51 میلی متر

کیفیت و دوام کاغذ پشت چسبدار

لیبل کاغذی مقاومت بسیار کمی در برابر رطوبت، کشیدگی، حلال، درجه دما و نور خورشید دارد، به همین دلیل از این لیبل فقط در محیط های داخلی و مسقف مانند انبار، فروشگاه، اداره استفاده می شود.
رول ليبل پشت چسب دار در این قسمت ما انواع لیبل گلاسه کاغذی در سایز های مختلف را برای شما جمع آوری کرده ایم، برای انتخاب ساده تر می توانید از فیلتر های موجود در صفحه استفاده کنید

لیبل پشت چسب دار

لیبل های پشت چسب دار کاغذی دارای امکان چاپ بصورت برگه ای و رولی میباشند و دارای مصارف گوناگون روی محصولات رول ليبل پشت چسب دار دارویی، غذایی و … میباشند. ویژگی لیبل های پشت چسب دار کاغذی سیناپکینگ علاوه بر کیفیت بسیار بالا و قابل مقایسه با رقبا، امکان درج اطلاعات مانند بارکد روی لیبل هاست.

لیبل برچسب اموال

برچسب اموال نوعی لیبل است که کارایی آن از روی اسمش هم مشخص است. برچسب اموال برای پیگیری و ردیابی اموال شرکت ها و دفاتر استفاده میشود و راهی اقتصادی برای نظارت روی اموال است. از انواع برچسب امول میتوان به برچسب اموال فویلی، پلی استر و… میتوان نام برد. برچسب اموال به سبب نقشی که در ردگیری اموال شرکت دارد دارای ویژگی هایی نظیر:

  • دارای چسبندگی و مقاومت بالا در برابر آسیب و کنده شدن
  • مقاوم در برابر انواع حلال های صنعتی
  • بسته به نوع برچسب اموال زمانی که کنده شود، ردی از خود به جای میگذارد.

لیبل شیشه ای

شرکت های تولید کننده خودرو یا خدمات آن، بیشترین مشتریان لیبل های شیشه ای هستند. رول ليبل پشت چسب دار این لیبل ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوا، چسبندگی بالایی روی سطوح شیشه ای دارند. لیبل های شیشه ای معمولا بی رنگ هستند و نوشته های انها از هر دو طرف خوانده میشوند.

لیبل پی وی سی

لیبل های pvc لیبل های بسیار محکم و مقاوم در برابر شرایط محیطی هستند و سیناپکینگ صفر تا صد تولید و چاپ سفارشی آن ها را بر عهده دارد. رول ليبل پشت چسب دار این لیبل ها عموما در طرح های مات، شفاف و ترنسپرنت عرضه میشوند و ماندگاری بالاتری از سایر لیبل ها از خود نشان میدهند.

لیبل و برچسب گچی

خاصیت فوق العاده ای که لیبل گچی دارد این نکته است که به هیچ وجه یکدست کنده نمیشود و هنگام کنده شدن به هزاران تکه تبدیل میشود و از این رو، رول ليبل پشت چسب دار برای لیبل محصولات، ضمانت ها، برچسب پلمپ و … بسیار مناسب است.

لیبل مگنتی و ژله ای

این لیبل ها، زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و عموما شرکت های مختلف برای تهیه لیبل لوگوی خود، روی لیبل ژله ای بخصوص سرمایه گذاری میکنند. رول ليبل پشت چسب دار لیبل ژله ای تولیدی سیناپکینگ نیز ماندگاری فوق العاده بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و بصورت تیراژ پایین و بالا قابل سفارش هستند.

ENZO لیبل طلا و جواهر اصل

لیبل و برچسب جواهرات به دو منظور ثبت مشخصات فرعی در زمان تولید محصول و کد پیگیری در سیستم رایانه و رد یابی محصول استفاده میگردد . این فرایند معمولا از زمان تولید محصول در کارگاه های تولید طلا و جواهرات شروع میشود وزن طلا، عیار طلا ،وزن جواهرات ،بکار رفته و نوع سنگ بکار رفته ، مشخصات تولید کننده ،زمان تولید محصول و بارکد همراه با کد یگانه محصول معمولا بر روی این گونه لیبل ها درج میشوند .

ليبل پشت چسب دار چيست

معمولا جنس این نوع لیبل باید ازموادی باشد که قابل شست و شو باشند و در عین ظرافت و استحکام قابلیت های خود را حفظ نماید . رول ليبل پشت چسب دار و همچنین ماندگاری چاپ بر روی خود را در محیط های گرم داخل ویترین حفظ کند . دنباله لیبل نباید دارای چسب باشد

فروش ليبل پشت چسب دار

این چسب به بدنه کار خواهد چسبید و پس از جذب خاک معلق در هوا به آن خواهد چسبید و کار را زشت و کثیف میکند و این کار باید حتما به کارگاه جهت سرویس و تمیز کاری عودت داده شود . رول ليبل پشت چسب دار همچنین دنباله لیبل نباید دارای رنگ باشد تا کار تولید شده کاملا جلوه خود را حفظ نماید . و در نمای کار تداخلی به وجود نیاورد .

فروش ليبل پشت چسب دار
فروش ليبل پشت چسب دار

لزوم معرفی یک محصول

با توجه به این مقدمه ، معرفی محصول در شرف نشر و فروش و همچنین شرح ساختار آن ، همواره یکی از اصلی ترین نکاتی بوده است که مد نظر تولید ، وارد یا صادر کنندگان و همچنین مصرف کنندگان انتهای زنجیره تامین قرار داشته است . رول ليبل پشت چسب دار این اطلاعات که به طرق مختلف منتقل می شوند.

قيمت رول ليبل پشت چسب دار

در کنار صدها نمونه دیگر به بهبود تجربه مصرف کننده کمک کرده و سبب می‌شد تا وی پیش از خرید یا استفاده از محصولی در مورد آن اطلاعاتی را کسب نمایند . رول ليبل پشت چسب دار اطلاعات مذبور می توانست در قالب‌های مختلفی به مخاطب ارائه شود که از مهمترین آن ها می توان به بروشور ، کاتالوگ ، تبلیغات جرایدی و سایر روش های مکتوب اشاره کرد .

لیبل پشت برچسب دار

از دیرباز تا کنون ، هر محصولی که توسط انسان طراحی و ساخته شده است دارای ویژگی های ساختاری منحصر بفرد و طرز کاری مشخص بوده است که توجه به آن ها ، رول ليبل پشت چسب دار بازدهی کالای مد نظرمان را افزایش می داده است.این ویژگی ها که بطور مستقیم به ساختار فیزیکی مواد گوناگون وابسته بوده

کاربرد لیبل ها

با وارد شدن به دنیای لیبل های پشت برچسب دار خواهیم دید که خود این محصولات نیز دارای زیر شاخه های فراوانی بوده و به صرف اینکه ما رول ليبل پشت چسب دار در مورد لیبلی برچسبی صحبت می کنیم نباید تک محصولی که مشتمل بر زمینه ای ساده و فونتی قدیمی بر روی برگه ای در ابعاد کوچک است به ذهن ما خطور کند .

ليبل شيشه اي پشت چسب دار

در خصوص گستره چاپ طرح ها ، نوشته ها و همچنین رنگ های گوناگونی که روی این محصولات نقش می بندند می توان ادعا کرد که تقریباً هیچ محدودیتی برای رول ليبل پشت چسب دار وجود نداشته و هر آنچه که بتوان بر روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند دیجیتالی دید ، بر روی این برگه ها چاپ می شوند .

چاپ لیبل برچسبی

در دهه های گذشته چنانچه از محل زندگی یا کار خود بیرون می آمدیم ، بر روی درب و دیوار آن برچسب های متعددی از سوی جریان بالادستی روخانه تامین با مضامینی گوناگون مشاهده می‌کردیم که عموماً با شرح کوتاهی از فعالیت یک مجموعه یا رول ليبل پشت چسب دار محصولاتی که ارائه می دهد به انضمام شماره تلفن خود در پی تبلیغ کارشان ( باربری ، تخلیه چاه ، تاکسی سرویس ، لوله کشی ، خدمات ساختمانی و … ) بود .

لیبل

اینگونه تبلیغات که خود زیر مجموعه ای از لیبل پشت برچسب دار محسوب می شود از اندازه ۱×۲ سانتی متر تا ۵۰×۷۰ سانتیمتر قابل چاپ هستند ، رول ليبل پشت چسب دار لذا چنانچه برچسبی مابین مقادیر مذکور می‌بینیم باید بدانیم که آن نیز جزئی از زیر مجموعه‌های لیبل پشت برچسب دار محسوب می شود .

لیبل کاغذی

اولین نوع از انواع مختلف لیبل های پشت چسب دار Paper Label یا لیبل کاغذی است. لیبل های کاغذی خود به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که به عنوان مثال می توانیم به انواع لیبل های کاغذی تمام گلاسه ، رول ليبل پشت چسب دار نیمه گلاسه و مات اشاره کنیم که وجه تمایز انواع این لیبل ها به مقدار پوشش روی سطح یا کوتینگ آن ها بستگی دارد.

لاینر لیبل پشت چسب دار

از نظر لایه زیرین یا همان لاینر لیبل پشت چسب دار عموماً در ۲ رنگ سفید یا زرد می باشد. در واقع لیبل های پشت چسبدار کاغذی را می توان پس از فرایند چاپ با هر رنگی که مشتری مد نظر دارد تولید کردرول ليبل پشت چسب دار . از نظر کشور تولید کننده ، این برچسب ها از کشورهای متنوعی وارد بازار می شوند که از جمله می توان به فنلاند، ایتالیا و آلمان اشاره نمود.

برچسب های PVC

از انواع دیگر لیبل ها می توان به برچسب های PVC اشاره نمود که از جنس پلیمر شفاف با بستر سفید و حتی متالایز در بازار به فروش می رسند. از ویژگی های این لیبل ها مقاومت بالای آنها در مقابل حرارت است رول ليبل پشت چسب دار ؛ این برچسب ها می توانند حرارتی تا ۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل کرده و همچنین از مقاومت کشسانی بالایی نیز برخوردار می باشند.

لیبل های امنیتی

لیبل های امنیتی یا Security Label نوع دیگری از برچسب ها می باشند که دارای تنوع زیادی در فرایند تولید و متریال سازنده آنها هستند. این لیبل ها در میان عموم و در بازار فروش با نام های لیبل گچی و گاهی لیبل اموال نیز شناخته می شوند رول ليبل پشت چسب دار . شاید بتوان گفت که بسیاری از هولوگرام هایی که بر روی بسته های کالاهای مختلف می بینید از همین نوع می باشند.

لیبل های شفاف

لیبل های شفاف یا ترانسپارنت انواع دیگری از لیبل ها هستند که از جنس های پلیمری پلی پروپیلن PP یا پلی اتیلن PE ساخته می شوند. انتخاب جنس دقیق این لیبل ها متناسب با کاربرد آن ها انجام می شود. رول ليبل پشت چسب دار این لیبل ها بیشتر در صنایع و لیبل هایی که بر روی شیشه چسبانده می شوند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

برچسب اموال

برچسب اموال به عنوان لیبل جدایی ناپذیری که روی اشیای مذکور چسبیده و جدا نمی شود ، از این سو سبب می گردد تا هر محصول با پذیرش کدی منحصر بفرد شناسنامه دار شده و دارایی های این مجموعه ذکر شود رول ليبل پشت چسب دار و از سویی دیگر این فرصت به افراد سوجو داده نشود تا از شباهت این محصولات با نمونه های دیگر سوء استفاده کنند .

لیبل های شیت و رولی

در سایر زیر مجموعه ها این ویژگی های فیزیکی یک محصول بود که سبب می شد تا به عنوان شاخه ای مجزا در امر چاپ لیبل پشت برچسب دار مطرح شود ، اما لیبل پشت برچسب دار شیت و رولی با اندکی تفاوت شناخته می شوند رول ليبل پشت چسب دار . در این نوع تقسیم بندی عملاً لیبل های مورد نظرمان می توانند با هر روشی تولید شده و در هر کسوتی خودنمایی کنند

لیبل ژله ای

عموم برچسب هایی که با آن ها سروکار داریم به اندازه ای نازک بوده و روی سطح پخش می شوند که عملاً می توان از ضخامتشان چشم پوشی کرد . این در حالیست که در برخی لیبل هایی که عموماً دارای ظاهر جذاب تری بوده ، رول ليبل پشت چسب دار در جایگاه های خاص تری مورد استفاده قرار گرفته و مبلّغ مجموعه هایی با کلاس کاری بالاتری نسبت به رقبایشان هستند ، شاهد لایه ای شیشه ای و برجسته روی آن ها هستیم.

لیبل پشت برچسب دار در قطع های نا متعارف

می دانیم که محبوب ترین اوراق با استاندارد بین المللی که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرند برگه های A4 و A5 می باشند . در همین رابطه بسیاری از مجموعه ها تمایل دارند رول ليبل پشت چسب دار تا لیبل چاپی آن ها مرز ابعاد استاندارد و معمول را درنوردیده و با تولید در ابعادی نامتعارف و بزرگ ، عملاً در قالب یک استیکر خودنمایی کنند .

برچسب هایی با چاپ اسکرچ

می دانیم این پدیده ها که نام خود را از “اسکرچ” به معنای خراش گرفته اند ، با ممانعت از دیده شدن مطالب زیرین خود توسط عموم ، این امکان را به مالک اصلیشان می دهند تا اولین نفری باشد که اطلاعات آن را دیده و از سویی دیگر سبب می شود تا در صورت مخدوش بودن ، رول ليبل پشت چسب دار خبر از وقوع یک سوء استفاده یا از بین رفتن ارزش و اعتبار این پدیده به دارنده بالقوه خود بدهد .

لیبل پشت برچسب دار مارون رول

مارول رول به عنوان تولید کننده رول ليبل پشت چسب دار لیبل های پشت چسبدار – به صورت رول و شیت – با بیش از ۷۰۰ سایز و قالب متنوع ، تولیدات خود را در متریال های کاغذی ، صدفی ، حرارتی ، متالایز ، متال ، شبرنگ (اموال) ، ترنسپارنت ، تای وگ ، وید ، اسکرچ ، لایه شوینده و … در ابعاد و سایزهای مختلف ارائه می دهد .

روش‌ چاپ یک لیبل ارزان

در همین ابتدا لازم به تأکید است که چاپ یک لیبل ارزان به معنی چاپ لیبلی رول ليبل پشت چسب دار بی کیفیت نیست، بلکه در مسیر طراحی و تولید این محصولات نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند به ارزان تمام شدن مبلغ نهایی منجر شود .به عنوان مثال چنانچه شکل و ابعاد لیبل مورد نظر سفارشی و خیلی خاص باشد لازم است تا برای آن قالبی اختصاصی طراحی و ساخته شود

قابلیت های چاپ

چاپ انواع متریال های کاغذی ، حرارتی ، صدفی ، متالایز ، متال ، شبرنگ (اموال) ، ترنسپارنت ، تای وگ ، وید ، اسکرچ ، لایه شونده و …

  • تا ۷ رنگ چاپ
  • رول و شیت
  • چاپ پشت و رو لیبل (دیلم ریلم)
  • چاپ انواع گرم کوب (طلاکوب و نقره کوب)
  • چاپ بلک مارک
  • چاپ روی زیره
  • چاپ ۱۰٫۰۰۰ متر مربع در روز
  • چاپ تم پلات (تک رنگ)

تاثیر لیبل‌های پشت برچسب‌دار در فروش و بازاریابی

وجود نگاره‌های پشت برچسبدار بر روی محصولات مختلف مرز بین محصولات مرغوب و استاندارد را با کالاهای تقلبی و بی شناسنامه مشخص می‌کنند . رول ليبل پشت چسب دار در همین رابطه اگر بهترین مواد خوراکی، نوشیدنی یا آرایشی و بهداشتی دنیا را در بسته‌ای ناشناس به شما عرضه دارند، باتوجه به اینکه ماهیت آن معلوم نیست شاید از مصرف آن‌ها سر باز بزنید .

چاپ ليبل پشت چسب دار دايره اي

چاپ و استفاده از لیبلی با برش و روکشی خاص بسیار مطلوب بوده و به نوبه خود نظر مخاطبین را هم جلب می‌کند، اما می‌توان با حذف آن‌ها و بهره مندی از قالبی آماده، این هزینه را کاهش داد رول ليبل پشت چسب دار .در نتیجه شما می‌توانید با انتخاب یک طرح که نیاز به ساخت قالبی جدید ندارد، از لیبلی ارزان‌قیمت (مثلاً کاغذی) و دارای چسبی قوی استفاده نمایید .

پشت چسبدار متالایز

لیبل متالایز از جنس آلیاژهای آلومینیوم ساخته شده و دوام بسیار بالا، مقاومت زیاد و ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد رول ليبل پشت چسب دار . رنگ این نوع از لیبل طلایی و یا نقره‌ای است و در دو حالت مات و یا براق تولید می‌شود.

پشت چسبدار شیشه ای

به این مدل از لیبل پشت چسبدار، لیبل شفاف نیز گفته می‌شود. این لیبل‌ها در واقع مشابه لیبل‌هایی هستند که پشت شیشه خودرو چسبانده می‌شود رول ليبل پشت چسب دار . این مدل از برچسب‌ها، مقاومت بالایی حتی در مقابل رطوبت دارند.

قیمت پشت چسبدار

چاپ لیبل برای کالاها، یکی از الزامات برای تولید هر کالایی محسوب می‌شود. رول ليبل پشت چسب دار این مدل از لیبل‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که در فرآیند چاپ لیبل پشت چسب دار رولی هزینه تمام شده مخصوص به خود را دارند. به طور خلاصه می‌توان گفت هزینه تمام شده تولید لیبل پشت چسبدار به عوامل زیر بستگی دارد:

تیراژ چاپ پشت چسب دار

هر چه تعداد بالاتری سفارش برای چاپ رول ليبل پشت چسب دار  داشته باشید، هزینه‌های تولید کمتر شده و قیمت مناسب‌تر خواهد شد.

تیراژ چاپ پشت چسب دار
تیراژ چاپ پشت چسب دار

جنس کاغذ و متریال تولیدی

ماده اولیه و نوع کاغذ پشت چسب دار نیز در قیمت تمام شده موثر است. معمولا لیبل‌های کاغذای قیمت پایین‌تر و لیبل‌های متلایز قیمت‌های بیشتری دارند رول ليبل پشت چسب دار . همچنین علاوه بر تولید لیبل خام، انواع روکش‌های مات و براق و یا طلاکوب درچاپ رول لیبل پشت چسبدار هزینه جداگانه‌ای نیز خواهند داشت.

قالب برش

1. استفاده از فیلم ها و کاغذهای مختلف با چاپ پذیری بالا و مطلوب با زیره پلی استر شفاف

2. رهاشوندگی مطلوب برای پوشال برداری مناسب

3. دارای استحکام بالا در پوشال برداری با سرعت بالا

4. مناسب برای دستگاه های لیبل زن

5. مناسب برای چاپ های پشت و رو

6. قابل ارائه در عرض ها و طول های مختلف

لیبل درب بطری

حتما تا به حال درب های سس ها ، نوشیدنی ها و … را مشاهده کرده اید رول ليبل پشت چسب دار که با یک تکه پلاستیکی بسته بندی شده اند و باید به صورت دستی جدا شوند به این نوع پلاستیک لیبل درب بطری می گویند که برای موارد بهداشتی اهمیت بسیار بالایی دارد .

پر کاربرد ترین موارد

پر کاربرد ترین مواردی که از این نوع پلاستیک استفاده می کنند عبارتند از : رول ليبل پشت چسب دار
این نوع لیبل دارای کاربرد های بسیار وسیعی است و نام بردن تمامی آن ها امکان پذیر نیست اما برای درک بهتر تعدادی از کاربرد های این نوع نام برده شده است .

  • لیبل بطری دوغ
  • لیبل بطری آب معدنی
  • لیبل بطری شراب
  • لیبل بطری نوشابه
  • لیبل بطری دلتسر
  • انواع بسته بندی های پلاستیکی و شیشه ای و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button