رول گوني لمينت

رول گوني لمينت استفاده زیادی در صنعت های وابسته مانند پتروشیمی و کشاورزی و استفاده در زمینه های مختلف زندگی بشر داشته و به همین دلیل خرید و فروش رول گونی لمینت و قیمت رول گونی لمینت مناسب در زمینه های مختلف صنعت به خصوص صنایع تولید پلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در بازار دارد.

رول گونی لمینت یک نوع محصول است که برای پوشش و حفاظت از سطوح مختلف به کار می‌رود. این گونی‌ها عمدتاً از پلاستیک شفاف تهیه می‌شوند و معمولاً به صورت رول برای استفاده آسان در اختیار قرار می‌گیرند. در زیر به برخی از کاربردهای رایج گونی لمینت و ویژگی‌های آن اشاره می‌کنم:

1. **پوشش سند‌ها و مدارک**: گونی لمینت معمولاً برای پوشش مدارک مهم مانند کارت‌های شناسایی، گواهی‌نامه‌ها، نمونه‌های کاری، یادداشت‌ها و سند‌های دیگر استفاده می‌شود. این کاربرد به محافظت از مدارک در برابر آب، خط و خش، گرد و غبار و ایجاد یک لایه شفاف و براق بر روی سطح مدرک کمک می‌کند.

2. **تخته‌سفید و نمایشگرها**: در مدارس و محیط‌های آموزشی، گونی لمینت معمولاً برای پوشش تخته‌سفید‌ها و نمایشگرها به کار می‌رود. این کاربرد به حفظ سطح تخته‌سفید و جلوگیری از خش و خراش در آن کمک می‌کند.

3. **کارت‌های بازی و نقشه‌ها**: برای حفظ و نگهداری کارت‌های بازی، نقشه‌ها، نقشه‌های جغرافیایی و دیگر موادی که نیاز به محافظت از سطح آنها دارید، گونی لمینت می‌تواند مفید باشد.

4. **کارت‌های آموزشی و آموزشی**: در محیط‌های آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها، گونی لمینت برای پوشش کارت‌های آموزشی، نمودارها، تصاویر آموزشی و منابع آموزشی دیگر استفاده می‌شود تا مقاومت در برابر استفاده مکرر و خرابی را افزایش دهد.

5. **نمایش و تزئینات**: در مواردی، گونی لمینت به عنوان راهی برای تزئین و نمایش تصاویر و پوسترها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این به شما امکان می‌دهد تصاویر را درخشان و جذاب کنید و در معرض آسیب‌های زیان‌آور قرار ندهید.

در هر صورت، وقتی که شما گونی لمینت را بر روی سطحی اعم از مدرک، تخته‌سفید یا هر چیز دیگری استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که سطح آن تمیز و خشک است و بعد از لمینت کردن، اجازه دهید تا خوب خشک شود تا جلوگیری از حبس رطوبت در زیر گونی و تشکیل حبقه‌ها شود.

رول گوني لمينت

در این میان استفاده از رول گونی لمینت به دو صورت رول گونی لمینت رول و لمینت انجام شده است و هر یک از این نوع رول‌های گونی در کاربرد و شرایط خاصی به کار برده می شود. در این زمینه باید اشاره نمود که نوع لمینت و لمینت‌های مصرفی در آن‌ها تفاوت اساسی با هم نداشته ولی دارای مزایای خاص خود هستند که

رول گوني لمينت
رول گوني لمينت

در جدول ذیل آورده شده است.

1. قیمت رول‌های لمینت بسیار پایین‌تر از رول گونی لمینت بوده و این مساله از طریق میزان استفاده از لمینت و وزن رول‌ها قابل تعیین است
2. کیفیت لمینت‌های استفاده شده در رول گونی لمینت‌ها متفاوت بوده و بین 4 تا 7 درجه کیفیت لمینت آن‌ها متفاوت است.

لمینت چیست؟

لمینت لایه محافظ پوششی می باشد که بر روی سطح خارجی پارچه یا رول های گونی ساده جهت تولید انواع کیسه لمینت دار و جامبوبگ با ضخامت حدود 18 میکرون الی 20 میکرون قرار می گیرد و این کار مانع نفوذ رطوبت داخل کیسه گونی می گردد.

قيمت گوني ضخيم

توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینت) موجب ممانعت نسبی از نفوذ رطوبت می شود و به هیچ عنوان گونی را 100 درصد ضد آب نمی کند. در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن ( نایلون )در داخلی گونی توصیه می شود.

ویژگی های کیسه های لمینت دار

  1. مقاومت در بربر نفوذ رطوبت خارجی به محتویات داخل کیسه
  2. نگهداری و حفظ رطوبت محصول داخل کیسه مثل کودهای کمپوست
  3. استحکام و مقاومت بیشتر نسبت به کیسه های ساده با وزن مشابه
  4. زیبایی ظاهری و ایجاد سطح یکنواخت کیسه
  5. کیفیت بیشتر و زیباتر شدن چاپ به دلیل پوشش یکنواخت کیسه
  6. امکان انجام برش سرد و عدم ریش شدن سر کیسه
  7. شکل پذیری کیسه با گاست کردن کنار کیسه ها و نهایتاً امکان چاپ در گاست و چیدمان بهتر کیسه های پر شده (بصورت آجری)

نکته

کلیه رول های ساده با عرض نخ های متنوع در عرض ها و وزن های مختلف شامل رول های گونی نخ 2 ، رول های گونی نخ 2.5 ، رول های گونی نخ 2.7 و3 میلی متر ، رول های گونی ویژه ، رول های گونی سبک و رول های گونی سنگین قابلیت لمینت شدن را دارند. برخی رول های گونی تولیدی که بنا به درخواست مشتری لمینت می شوند

در زیر نوشته شده است

رول گونی لمینت نخ 2 میلی متر و 2.5 میلی متر در عرضهای 35، 40 ، ، 50 ،55 و 60 سانتی متر
رول گونی لمینت نخ 2.7 الی 3 میلی متر این نوع رول های گونی لمینت دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

قیمت رول گونی پلاستیکی2022

آیا می‌دانید برای خرید رول گونی پلاستیکی به کدام یک از مراکز معتبر مراجعه کنیم؟ کدام یک از مراکز فروش قیمت های به صرف تری را ارائه می‌دهند؟ همانطور که می‌دانید خرید رول گونی پلاستیکی یکی از دغدغه های تولید کنندگان محصولات و همچنین صنایع مختلف است تا بتوانند رول های بیشتری را با هزینه کمتر تهیه نمایند.

گوني لمينت چيست

گونی نوعی کیسه زمخت و بسیار ضخیم است که از الیاف مقاوم زیادی بافته می‌شود و برای مصارف مختلفی از جمله حمل مواد سنگین به کار می‌رود. در قدیم این گونی را از الیاف طبیعی و گیاهی تولید می‌کردند اما امروز الیاف های مصنوعی و پلاستیکی جای آنها را گرفته اند. در حال حاضر پروپیلن بیشترین الیاف استفاده شده در تولید گونی هاست و از مقاومت و ضخامت بالایی نیز برخوردار است.

گونی پلاستیکی

در این میان انواع رول گونی پلاستیکی تولید شده، نوع لمینت دار از بهترین آنها است. گونی لمینت دار دارای یک لایه محافظ و پوشش برای جلوگیری از ورود هوا و نفوذ رطوبت به داخل است و در ضخامت هایی حدود 18 الی 20 میکرون قرار می‌گیرد.

از خصوصیات مثبت استفاده از رول گونی لمینت دار

  • حفظ و نگهداری رطوبت محصول در داخل گونی
  • امکان برش های به اصطلاح سرد و عدم ریش ریش شدن
  • سادگی و ظاهری کاملا یکنواخت
  • استحکام و مقاومت بالا برای محصولات با وزن های بالا
  • انعطاف و شکل پذیر بودن گونی

موارد کاربرد

  • جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت
  • استفاده در انبارها
  • استفاده در صنایع بسته بندی
  • استفاده در صنایع کشاورزی و دامپروری
  • استفاده در صنعت ساختمان
  • و …

رول گونی هفت رنگ ضد آب یکی از محصولاتی است که سالها به عنوان یکی از ابزار بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته است.اکثر گونیهای پلاستیکی از رزین پلی پروپیلن و پلی اتیلن تهیه می شود.

چاپ گوني لمينت

معمولا گونی‌های لمینت از دو لایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید می‌شوند. که این لایه مانع نفوذ رطوبت به داخل رول گونی هفت رنگ ضد آب می شود.به همین دلیل این مدل از گونی، گونی ضد آب نیز گفته می شود.

مزایای کیسه کامپوزیت

– ظرفیت بارگیری 5 الی 50 کیلو گرمی.
– قابلیت چاپ بر روی کیسه کامپوزیت تا 8 رنگ.
– حمل سریع ، سهولت در جابجایی ، ایمنی در مقابل رطوبت.
– امکان نگهداری مواد بر روی هم و در کنار هم و در کنار یکدیگر درانبار.
– امکان تولید سایز سفارشی به درخواست مشتری.
– مقاومت بالا در برابر وزن زیاد کشیدگی و فشار
– ظرفیت بارگیری از 15 تا35
– قابلیت چاپ تا5رنگ

لمینت

لمینت یعنی آماده سازی گونی برای ضد آب (آفتاب) و جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل گونی میباشد و یک لایه محافظ پوششی است که روی گونی که برای تولید کیسه های جامبو و انواع مختلف گونی های لمینت ضد آب و(آفتاب) در تولید گونی استفاده می شود ، پرس و چسبانده می شود و این کار را دستگاه لمینت گونی انجام میدهد.

گونی های پلاستیکی

تمام افراد در صنایع و کسب و کارهای مختلف که مصرف کننده ثابت انواع گونی های پلاستیکی هستند، با گونی لمینت آشنایی کامل دارند. دلایل زیادی باعث محبوبیت این محصولات در مقایسه با سایر کیسه ها و گونی ها برای بسته بندی شده است.

گونی ها از چه موادی ساخته می شوند؟

قبل از اینکه شما را با ماهیت کیسه لمینت دار آشنا کنیم، ابتدا بهتر است با نحوه ساخت گونی ها و مواد تشکیل دهنده آن ها آشنا شوید. بطور کلی گونی ها به سه نوع پارچه ای، گونی کنفی، و گونی پلاستیکی تقسیم می شوند. از آنجاییکه لایه ضد آب تنها به مواد پلاستیکی اضافه می شوند، در اینجا تنها در مورد تولید گونی های پلاستیکی سخن می گوییم.

پلی پروپیلن

اکثر تولیدی ها و کارخانه جات تولید گونی، از موادی به نام پلی پروپیلن برای ساخت این محصولات استفاده می کنند. در این تولیدی ها مواد نرم کننده مخصوصی را به گرانول پلی پروپیلن اضافه می کنند و از آن ها الیاف انعطاف پذیری می سازند. سپس در بخش بافندگی تولید گونی های پلی پروپیلن، از این الیاف، رول گونی های پلاستیکی تهیه می شود.

لمینت چیست؟

واژه لمینت در صنایع مختلف تعاریف مختلفی دارد. در صنایع پتروشیمی نیز به هر کدام از مواد پلیمری که بتوان از آن ها برای ضد آب کردن کالاهایی مانند پارچه استفاه کرد، لمینت می گویند. رول گوني لمينت در صنعت کیسه و گونی بافی از پلی اتیلن، و در بعضی از مواقع از ترکیب همزمان پلی پروپیلن و پلی اتیلن برای این منظور استفاده می کنند.

کيسه لمينت

این مواد علاوه بر اینکه باعث ضد آب شدن پارچه های بافته شده می شوند، مقاومت آن ها را در برابر اجسام تیز و سنگین بیشتر می کنند. رول گوني لمينت در ادامه شما را با انواع گونی لمینت دار و چگونگی ساخت آن ها آشنا می کنیم:

کیسه گونی لمینت چیست؟

رول گوني لمينت زمانی که پلی اتلین به صورت جداگانه یا همراه با پلی پروپیلن با حرارت زیاد به صورت مذاب در می آیند آماده برای ضد آب کردن کیسه ها هستند.

این کار به دو روش انجام می شود:

اضافه کردن لمینت به صورت لایه ای جداگانه
در این روش لایه های نایلون مانندی از این مواد تهیه می شود که ابعاد آن ها با ابعاد رول گونی ها یکسان است. زمانی که گونی ها رول گوني لمينت در اندازه های مختلف دوخته شدند آن ها نیز به صورت کیسه هایی جداگانه، داخل گونی ها قرار گرفته و یا دوخته می شوند.

لمینت کردن پارچه ها در مرحله بافت

در این روش مواد مذاب و ژل مانندی که از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن تهیه شده است، پس از مرحله بافت گونی ها، روی پارچه ها ریخته می شود. رول گوني لمينت این مواد ضد آب به طور کامل بافت پارچه ها را پر می کنند تا مانع از نفوذ آب و رطوبت شوند.

خريد گوني لمينت

میزان مقاومت این پارچه ها در برابر آب و رطوبت به میزان قابل توجهی بالاتر از روش قبلی است. علاوه بر این استحکام، انعطاف و مقاومت بیشتری نیز در برابر فشارهای مختلف پیدا می کنند.این روش چندان برای تولید گونی لمینت ضد آب که باید به صورت صد درصد جلوی ورود آب و رطوبت را بگیرد توصیه نمی شود. رول گوني لمينت چرا که امکان نفوذ آب همچنان وجود دارد.

ویژگی های گونی لمینت شده

شاید شما هم در ابتدا فکر کرده باشید که تنها ویژگی این پارچه ها ضد آب بودن آن هاست. اما در اینجا ما شما را با سایر ویژگی رول گوني لمينت های این گونی های لمینت شده آشنا می کنیم:

  • انعطاف بالا هنگام جابجایی اجسام سنگین
  • مقاومت در برابر نفوذ حشرات
  • استحکام بالا در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده
  • عمر نسبتا طولانی تر نسبت به گونی های پلاستیکی ساده
  • قابلیت چاپ روی گونی های پلاستیکی لمینت شده
  • قابلیت بازیافت به دفعات مختلف

کاربرد کیسه گونی لمینت

همیشه با اضافه شدن به ویژگی های یک محصول، کاربردهای آن نیز در کسب و کارهای مختلف بیشتر می شود. گونی های پلاستیکی نیز از این امر مستثنی نیستند. مقاومت در برابر آب نیز ویژگی منحصر به فردی است که کاربردهای بسیار زیادی را همراه با خود برای پارچه ها و کیسه های لمینت شده به همراه می آورد. رول گوني لمينت در ادامه به توضیح مختصر معمترین آن ها می پردازیم:

جابجایی و نگهداری مواد غذایی

از آنجایی که آب و رطوبت به مواد غذایی صدمه زده و باعث خراب و فاسد شدن آن ها می شوند، مقاومت گونی های پلاستیکی لمینت دار در برابر آب، باعث شد بیش از پیش از آن ها برای نگهداری، ذخیره و جابجایی مواد خوراکی استفاده شود. رول گوني لمينت از این محصولات بیشتر برای جابجایی محصولات کشاورزی مثل سیب زمینی و پیاز، همچنین به عنوان کیسه برنج و گونی حبوبات استفاده می شود.

جابجایی مصالح ساختمانی

استفاده از گونی لمینت شده برای مصالح ساختمانی جزء مهمترین و بیشترین کاربردها محسوب می شود. به این دلیل که شاید بتوان برای جابجایی مواد غذایی از کیسه های کنفی نیز استفاده کرد رول گوني لمينت ، اما نوع بافت این کیسه ها برای جابجایی هیچ کدام از مصالح ساختمانی مناسب نیستند.

گونی های لمینت شده برای مصارف خانگی

چنانچه تصمیم بگیرید از کیسه گونی های لمینت شده به جای نایلون های خرید استفاده کنید تصمیم هوشمندانه ای گرفته اید. این رول گوني لمينت کیسه ها به دلیل مقاوم بودن و قابل شستشو بودنشان به دفعات زیادی قابل استفاده هستند.

گونی لمینت در صنعت شهرسازی

بیشترین مصرف کیسه گونی های لمینت شده در صنعت شهرسازی برای قیرگونی کردن خیابان ها و کوچه ها است. استحکام بالای آن ها و همچنین مقاومت بیشترشان در برابر حرارت نسبت به گونی های پلاستیکی ساده، و همچنین ارزان بودنشان در برابر سایر گونی ها، رول گوني لمينت باعث می شود این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای قیرگونی باشند.

گونی پلاستیکی لمینت دار به عنوان گونی ساختمانی

گونی های ساختمانی اکثرا به عنوان نمای ساختمان استفاده می شوند رول گوني لمينت . به طور کلی نیز وظیفه نمای ساختمان مانعی برای نفوذ آب، باد و آفتاب به داخل ساختمان های در حال ساخت و حفاظت از جان عابران در برابر پرتاب مصالح به پیاده رو هاست.

گونی پلاستیکی لمینت دار به عنوان گونی ساختمانی
گونی پلاستیکی لمینت دار به عنوان گونی ساختمانی

گونی های لمینت شده

گونی های لمینت شده نیز به دلیل ضد آب بودن و قیمت مناسبشان در برابر توری های ساختمانی گزینه خوبی برای پروژه های ساختمانی کم ارتفاع و کوچک هستند. برای این منظور از رول گوني لمينت های پلاستیکی لمینت شده که به صورت متری در بازار به فروش می رسند به عنوان گونی نمای ساختمان ضد آب استفاده می کنند.

قیمت گونی لمینت دار

اگر به بازار فروش گونی ها سری زده باشید، متوجه شده اید که قیمت ها بسیار متفاوت است و همین امر باعث سخت تر شدن انتخاب گونی مناسب شما می شود رول گوني لمينت . این مساله زمانی پیچیده تر می شود که با مفاهیمی مانند گونی ضد آفتاب، لمینت، جامبوبگ، رول گونی متری نیز آشنا نباشید.

خرید بهترین گونی لمینت ضد آب

برای کسانی که به گونی های با کیفیتی نیاز دارند، نامی آشناتر از شرکت پینک وجود ندارد. انواع مختلف گونی های پینک به دلیل کیفیت و قیمت مناسبشان شهرت زیادی در بازار دارند رول گوني لمينت . یکی از دلایل این نام آوری، ماشین آلات پیشرفته تولید پارچه های گونی پینک است.

گونی های الوان

معمولا گونی‌های لمینت از دو لایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید می‌شوند. که این لایه مانع نفوذ رطوبت به داخل کیسه می شود. به همین دلیل این مدل از گونی، رول گوني لمينت گونی ضد آب نیز گفته می شود. این گونی ها به دلیل چند رنگ بودن به گونی های الوان یا هفت رنگ نیز معروف می باشند.

گونی های لمینت با ویژگی های زیر ارائه می شود:

عرض: 3

عرض دولایه رول : 1/50
طول یک رول: 200 متر
وزن هر متر مربع: 100 الی 90 گرم
وزن هر رول : 47 الی 50 کیلو گرم

عرض: 2/20

عرض دولایه رول : 1/10
طول یک رول: 250 متر
وزن هر متر مربع: 100 الی 90 گرم
وزن هر رول: 45 الی 50 کیلو گرم

عرض: 4

عرض دو لایه رول : 2
طول هر رول: 150 متر
وزن هر متر مربع: 100 الی 90 گرم
وزن هر رول: 48 الی 50 کیلو گرم

کیسه گونی در چه انواعی تولید و بفروش میرسد؟

کیسه گونی در صنایع مختلف جهت بسته بندی و حمل و نقل استفاده می شود. از گذشته دور استفاده از گونی کنفی بسیار رایج بوذه است. رول گوني لمينت اما امروزه با توجه به توسعه تکنولوژی و تولید انواع گونی از جنس پلاستیک و کاغذ ، گونی در انواع مختلف تولید می شود.

کیسه گونی در انواع مختلف تولید می شود :

کیسه گونی پلاستیکی ساده
کیسه گونی لمینت
کیسه گونی کامپوزیت
کیسه گونی کاغذی
کیسه گونی نایلون دار
کیسه گونی سیمان adstar
کیسه گونی جامبو
و…

فرایند تولید کیسه گونی لمینت چگونه می باشد؟

در تولید رول گوني لمينت یک مرحله لمینت کردن گونی به مرتحل گونی بافی اضافه می شود. مراحل تولید رول گونی و کیسه گونی بشرح زیر می باشد:

ریسندگی

در این مرحله مواد اولیه همذراه با مواد افزودنی دیگر و رنگدانه ها درون اکسترودر ذوب شده و در انتها بصورت الیاف خارج می شود و بر روی قرقره ها تابیده می شود رول گوني لمينت .

بافندگی

هزاران قرقره درون شاتل های گونی بافی با سرعت بالا رول گونی در ابعاد مختلف می بافد. رول گوني لمينت در رنگ های مختلف تولید می شود.

لمیناسیون

پس از بافته شده رول گوني لمينت مرحله لمینت کردن انجام می شود . یک لایه پلی اتیلن بر روی رول گونی ذوب و چسبیده می شود .

چاپ

در این مرحله چاپ برند و مشخصات محصول به روش های مختلف بر روی رول گوني لمينت انجام می شود .

برش

رول گوني لمينت پس از چاپ در ابعاد مورد نظر مشتری بصورت گرم یا سرد بصورت زیگزاگ برش زده می شود.

دوخت

رول گوني لمينت پس از برش گونی انتهای هر کیسه بصورت یک لایه یا چند لایه با نخ مخصوص دوخته می شود.

بسته بندی

رول گوني لمينت در نهایت گونی های تولید شده در بسته های 300 یا 500 تایی بسته بندی می شود.

انواع متعددی از کیسه گونی

  • کیسه لمینت
  • رول گونی

درپوش حرارتی بطری

  1. گونی لمینت تبریز
  2. گونی لمینت اصفهان
  3. گونی لمینت تهران
  4. تولید گونی و کیسه های پلی پروپیلن و لمینت

قیمت چاپ رول بسته بندی

لذا در این زمینه تولیدات متنوع و بسیار پر کاربردی از گونی و کیسه های پلی پیرو پیلن و لمنیت از سوی تولید کنندگان در بازار عرضه شده که هر یک از اهمیت کاربردی بالایی برخوردار بوده و در مراکز فروش کیسه و گونی رول گوني لمينت به خریداران ارائه می شوند.

تولید و چاپ ساشه

  • بسته بندی برخی از مواد معدنی
  • بسته بندی انواع محصولات کشاورزی، خشکبار و …
  • بسته بندی محصولات خوراکی
  • بسته بندی محصولات دامی
  • بسته بندی رنگ های پودری

بسته بندی نایلونی

  • کیسه گونی
  • کیسه نایلونی
  • کیسه معمولی
  • کیسه لمینه
  • الوان لمینیت
  • گونی سایبان

عرضه جزیی انواع گونی پلاستیکی و نایلونی

لذا هر درخواستی برای خرید جزیی و یا عمده از محصولات فوق را که به همراه داشته باشید می توانید به فروشندگان مجرب و توانای مورد نظر در این سایت سپرده تا خود را با خدمات به موقع به شما اثبات کنند.
رول گوني لمينت به نظر می رسد عرضه مستقیم محصولات مورد نظر از این مرکز یک فرصت عالی و استثنایی است که از دست دادنش نتیجه ای جز پشیمانی نخواهد داشت.

عرضه جزیی انواع گونی پلاستیکی و نایلونی
عرضه جزیی انواع گونی پلاستیکی و نایلونی

چه نوع گونی برای صادرات بهتر است؟

گونی ها از جمله محصولات مرغوبی می باشد که در بازار می توان آن ها را در نمونه های مختلفی خریداری کرد و باید گفت که این محصولات در زمینه های مختلفی مورد کاربری قرار می گیرند رول گوني لمينت . با وجود تولید کنندگان بسیار می توان گفت که از نظر کیفیت گونی ها با همدیگر فرق دارند که این عامل در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد.

بهترین نوع گونی برای صادرات

بهترین نوع گونی برای صادرات از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شود که می تواند به مواد پلاستیکی اشاره نمود. گونی های مورد نظر از حیث اندازه با همدیگر فرق دارند که هر کدام دارای گنجایش خاصی هستند و اغلب آن ها را در نمونه های 5، 10، 20، 40 کیلویی دسته بندی می کنند. رول گوني لمينت بافت بسیار عالی گونی صادراتی بسیار محکم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button